Tattoo

Är i full gång med att hitta bra motiv till en tatuering. Vet dock inte riktigt hur jag ska börja eller varifrån jag ska hitta min insperation. Vissa tankar har man ju haft eftersom man kommit på idén. Har även skissat lite men grejen är ju att det ska bli så pass bra att man slipper ångra sig om 50 år. Är inte riktigt där än så vill ha tips på både motiv och bra ställen att tatuera sig på i Malmö till exempel.




En grej som jag funderat på är att folk hällre går och tatuerar sig än skaffar sig piercing. Att jag skulle få lov att pierca mig är helt uteslutet. Men pratar man om en tatuering får man nästan positiv respons. Hur detta går ihop vet jag inte, jag menar blir man trött på sin piercing tar man ut den så växer hålet igen, med en tatuering är det betydligt svårare.

Saker jag kan tänka mig att tatuera
:

- Växter & blommor
- Något med vingar(änglar, älvor & fjärilar)
- Någon text av nått slag(kinesiska eller svenska)
- Musik, noter & gitarr
- Mönster & design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0