Insect.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra av den här bloggen än, eller vilken sorts blogg den ska vara. Egentligen vill jag inte sätta en katerogi på den. Det blir så tråkigt på nått vis. Det stora ämnet, generellt bland bloggar, är väl mode och det kommer jag inte utesluta. Jag tycker om att skriva om filosofi, saker jag helt plötsligt bara kommer att tänka på. Så jag börjar så nätt med en presentation av mig själv. Vet inte om det är så vanligt, men om inte annat så är det artigt.
Jag är en person på 18 år som går sista terminen i gymnasiet. Jag studerar till att bli dekorativmålare/ yrkesmålare nere i Skåne. Just nu pluggar jag även för fullt på mitt körkort som närmar sig drastiskt. På fritiden håller jag på med musik, där jag spelar gitarr & trummor, och med bild/design.
Jag kan inte riktigt sätta fingert på vad jag är för en person men många skulle nog säga ovanlig eller rent ut av lite konstig. Jag använder aldrig smör på mina mackor, går ofta upp väldigt tidigt på morgonen och kan vara otroligt envis. Trots det så skulle många nog också säga att jag är för snäll, det ska mycket till för att jag ska sätta mig emot en annan person.
För att inte avslöja för mycket, får ni fråga om resten. Och blir superduperglad för en eller annan kommentar.




Kommentarer
Postat av: Anna

Tyckte din design va fin, men du får skriva lite mer. (a) (;

2010-02-12 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0