Glasklart!

Eller inte. Jag får liksom inte kläm på nått. En blandning av att varken veta var man har sig själv eller andra. Att ta sig för saker börjar jag faktiskt lära mig, men att verkligen få saker att hända i mitt liv har jag väldigt svårt för just nu. För att komma dit jag vill får jag stå där med en piska i ena handen och en dålig punkt-lista i andra. Jag är inte en sån person, alls.
Vet inte om det är jag eller omvärlden som sitter i en hård bubbla, man kommer varken ut eller in utan att den spricker. Det är frustrerande och enerverande att känna sig fast och instängd. "I got to break free, I'm goin' to learn how to fly."

Dagens fråga:
-"Ska man ge en chockad person något att dricka?"
- "Nej."
- "Varför inte?"
- "Har inte den blekaste aning."

- Over n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0